Wake - Hillsong Young And Free

At break of day
曙光初照
In hope we rise
心中破晓
We speak your name
我们唤主圣名
We lift our eyes
齐向天望
Tune our hearts
将我心跳
To Your beat
与你平齐

Where we walk
所到之处
There You'll be
有你随行
With fire in our eyes
眼中热情满载
Our lives, a light
生命焕发光彩
Your love untamed
你不羁的爱
It's blazing out
如焰火澎湃
The streets will glow
街道中光芒
Forever bright
要永恒绽放
Your glory is breaking through the night
你的荣耀划破漆黑的夜晚
You will never fade away
你永远相伴不离开
Your love is here to stay
你的大爱一直存在
By my side
在我身旁
In my life
照耀一生
Shining through me everyday
闪亮不熄到万代
You will never fade away
你永远相伴不离开
Your love is here to stay
你的大爱一直存在
By my side
在我身旁
In my life
照耀一生
Shining through me everyday!
闪亮不熄到万代!

You wake within me, wake within me
你唤醒我心灵,让我苏醒
You're in my heart forever
充满我心永不停
You wake within me, wake within me
你唤醒我心灵,让我苏醒
You're in my heart forever!
驻在我心到永远!

With fire in our eyes
眼中热情满载
Our lives, a light
生命焕发光彩
Your love untamed
你不羁的爱
It's blazing out
如焰火澎湃
Streets will glow
街道中光芒
Forever bright
要永恒绽放
Your glory is breaking through the night
你的荣耀划破漆黑的夜晚
You will never fade away
你永远相伴不离开
Your love is here to stay
你的大爱一直存在
By my side
在我身旁
In my life
照耀一生
Shining through me everyday
闪亮不熄到万代
You will never fade away
你永远相伴不离开
Your love is here to stay
你的大爱一直存在
By my side
在我身旁
In my life
照耀一生
Shining through me everyday!
闪亮不熄到万代

You wake within me
你唤醒我心灵
Wake within me
让我苏醒
You're in my heart forever
充满我心永不停
You wake within me
你唤醒我心灵
Wake within me
让我苏醒
You're in my heart forever
驻在我心到永远

Forever, forever, forever
到永远,到永远,不改变
In Your love
在你爱里
Forever, forever, forever
到永远,到永远,不改变
In Your love
在你爱里
Forever, forever, forever
到永远,到永远,不改变
In Your love
在你爱里
Forever, forever, forever
到永远,到永远,不改变
We know that
在你爱里
You will never fade away
你永远相伴不离开
Your love is here to stay
你的大爱一直存在
By my side
在我身旁
In my life
照耀一生
Shining through me everyday
闪亮不熄到万代
You will never fade away
你永远相伴不离开
Your love is here to stay
你的大爱一直存在
By my side
在我身旁
In my life
照耀一生
Shining through me everyday!
闪亮不熄到万代

You wake within me
你唤醒我心灵
Wake within me
让我苏醒
You're in my heart forever
充满我心永不停
You wake within me
照耀着我每一天
Wake within me
让我苏醒
You're in my heart forever
驻在我心到永远


   
评论
热度(4)